مقالات

پلکسی چیست و چه کار بردی دارد ؟

پلکسی چیست و چه کار بردی دارد ؟

جایگزینی بادوام و سازگار با محیط زیست برای شیشه  پلکسی گلاس است .

پلکسی یک نوع پلاستیک نیمه شفاف و مقاوم است که از ماده متاکریلات ساخته می‌شود. این ماده در برابر ضربه، حرارت، نور خورشید، رطوبت و شرایط آب و هوایی مقاوم می‌باشد. پلکسی برای ساخت پنل‌های بازتابنده نور، پنجره‌ها، تابلوهای نمایشگر، بسته‌بندی، مبلمان و بسیاری از محصولات دیگر استفاده می‌شود. به دلیل پذیرایی بالای نور، شفافیت و وزن سبک، پلکسی به عنوان جایگزینی برای شیشه در بیشتر مناطق کاربرد دارد.

پلکسی چیست و چه کار بردی دارد ؟

پلکسی چیست و چه کار بردی دارد ؟

پلکسی گلاس راه حل پایدار ما از پلاستیک های بازیافتی ساخته شده است و تا ده برابر قوی تر از شیشه های سنتی است همچنین فوق‌العاده سبک و مقاوم در برابر شکستگی است و آن را به راه‌ حلی عالی برای دیوارهای داخلی، پارتیشن‌ها و مبلمان تبدیل می‌کند و برای دوام طراحی شده است. بعلاوه، نصب آن ساده است، به ابزار یا مواد اضافی نیاز ندارد و می تواند در برابر دماهای شدید مقاومت کند! با پلکسی گلاس می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و در عین حال محیطی سبزتر و محافظت لازم را بدهید.

پلکسی گلاس پاسخی به نیازهای طراحی شماست. چه به دنبال یک جداکننده دیواری منحصر به فرد، یک صفحه نمایش چشم نواز و یا صرفاً یک پنجره شیک باشید. وزن سبک و طراحی نشکن آن را برای هر کاربردی عالی می کند، در حالی که شفافیت و مقاومت بالای آن در برابر ضربه آن را به گزینه ای ایده آل برای پروژه های مسکونی و تجاری تبدیل می کند. با پلکسی گلاس می توانید طرح های زیبایی خلق کنید که تا سال ها ماندگاری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *