مقالات

ورق پی وی سی (vpc) چیست؟۲۰۲۳/۱۴۰۲

ورق پی وی سی (vpc) چیست؟

ورق پی وی سی (vpc) چیست؟

یک ورق جامد سفت و سخت است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و آب و هوا دارد. ورق پلی وینیل کلراید در برابر مواد شیمیایی و محیط های خورنده نیز مقاوم است. ساخت ورق پی وی سی بسیار آسان است و می توانید آن را با ابزارهای معمولی نصب کنید.

ورق های پی وی سی نیز به صورت شفاف و با بالاترین انتقال نور موجود در دسترس هستند. سفت و محکم، محصول پی وی سی همچنین برای تابلوهای داخلی و کاربردهای نقطه فروش ایده آل است. این محصول برای چاپ روی صفحه و چاپ دیجیتال مناسب است.

ورق پی وی سی (vpc) چیست؟

پی وی سی (پلی وینیل کلراید) به شکل ورق، قدیمی ترین و احتمالاً پرمصرف ترین در بین پلاستیک ها است. یک پلاستیک سفت و سخت، معمولا به رنگ خاکستری است، اما در رنگ های قرمز یا سیاه نیز موجود است.

ورق پی وی سی (vpc) چیست؟

آیا پی وی سی نرم است؟

آره!
ورق‌های PVC انعطاف‌پذیر ترکیب نرم‌کننده‌ها را برای اصلاح سختی مواد اضافه کرده‌اند. این گزینه های شخصی سازی عالی را برای کاربران در طیف گسترده ای از برنامه ها اضافه می کند.
با تنظیم ضخامت پی وی سی، ورق های پی وی سی می توانند مانند پارچه نرم و یا مانند محافظ کف از ابتدا بادوام باشند.

با دوام بالا

پانل های سقفی پی وی سی محکم و بسیار پایدار هستند. آنها می توانند سال ها بدون پیچ و تاب یا خم شدن دوام بیاورند. برخلاف پانل های سقفی گچی و پی وی سی، POP ترد نیست و در هنگام جابجایی کمتر آسیب می بیند.

آسان برای حفظ

بهترین بخش در مورد این پانل ها این است که حمل آن ها راحت است و برای نگهداری منظم نیازی به رنگ، لاک یا پوشش خاصی ندارند. پانل های سقفی پی وی سی فقط نیاز به پاک کردن سریع با یک دستمال مرطوب یا پاک کننده های خانگی دارند تا مانند نو ظاهر شوند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *